×

راه اندازی یک واحد تولیدی صادرات محور در پاوه پس از ١٢ سال

  • کد نوشته: 18283
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۹
  • 250 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: استاندار کرمانشاه گفت: احیای واحد‌های راکد صنعتی و تولیدی و رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه امور بانکی یک اولویت و ضرورت برای تحقق شعار سال است.
    راه اندازی یک واحد تولیدی صادرات محور در پاوه پس از ١٢ سال
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی مشکلات یکی از واحد‌های تولیدی راکد شهرستان پاوه که صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، فرماندار پاوه، مدیران دفتر سرمایه گذاری و صمت، مدیرعامل بانک ملت و مدیر کارخانه برگزار شد؛ اظهار داشت: از این پروژه صادرات محور به صورت میدانی بازدید کردیم و انتظار داریم با توجه به ظرفیت های ویژه این کارخانه همکاری لازم از طرف بانک نیز انجام شود.

    وی افزود: موقعیت مناسب این واحد تولید نوشابه برای صادرات با توجه به شناخت از بازار هدف یک فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار و احیای مجدد کارخانه است که امروز با تعامل صورت گرفته دوباره وارد چرخه تولید می شود.

    استاندار کرمانشاه رویکرد حمایتی بانکها را عاملی مهم برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی دانست و گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت استان باید این همدلی و همراهی صورت گیرد تا روند کاهشی نرخ بیکاری تداوم یابد و به اشتغال‌ زایی در شهرهای مرزی با ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی کمک شود.

    در این جلسه با توافق و تعامل بانک ملت و مجریان طرح مقرر شد ظرف مدت ٣٠ روز مشکلات فراروی راه اندازی رفع و کارخانه با ظرفیت کامل با توجه به دارا بودن تجهیزات و زیرساخت های فنی مطلوب سریعا شروع به فعالیت نماید.

     این واحد تولید نوشابه که در شهرک صنعتی پاوه واقع شده در سال ٨٧ احداث و پس از یک سال فعالیت به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود که پس از پیگیری صورت گرفته با حمایت مجدد شبکه بانکی به چرخه تولید بازخواهد گشت.

    منبع: استانداری کرمانشاه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *