×

نماینده اورامانات:
ساخت بیمارستان به عنوان مطالبه مردم روانسر تحقق یافت

  • کد نوشته: 23106
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۲
  • 134 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی؛ ساخت بیمارستان را اصلی ترین و مهم ترین مطالبه مردم شهرستان روانسر از مسئولان در طول سالها دانست و گفت: الحمدالله با پیگیری های مکرر روز ۲۱ تیرماه با افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر این مطالبه مهم مردم تحقق یافت.
    ساخت بیمارستان به عنوان مطالبه مردم روانسر تحقق یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ «آرش لهونی» روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر که با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان و استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید؛ به عزم، جدیت و پیگیری های مکرر برای ساخت این بیمارستان در طول سالیان اخیر اشاره کرد و افزود: اگر به سابقه احداث بیمارستان در کشور نگاه کنیم برای ساخت هر بیمارستان حدقل پنج ۶ سال طول می کشد اما ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر کمتر از ۹ ماه تجهیز و به بهره داری رسید.

    وی از توجه ویژه رییس جمهور، وزارت بهداشت و درمان و مسئولان استان به این پروژه قدردانی کرد و ساخت آن را موجب رضایتمندی و ارتقای سرمایه اجتماعی در منطقه دانست.

    بیمارستان ثلاث باباجانی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست ساخت است

    نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی ساخت بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی را از دیگر مطالبات مهم مردم منطقه اورامانات در حوزه سلامت دانست و گفت: این بیمارستان با ۱۰۰ میلیارد تومان به همراه چندین طرح سلامت دیگر در حوزه روستایی در دست ساخت است.

    لهونی همچنین به تلاش و پیگیری برای تجهیز دیگر بیمارستان های چهار شهرستان حوزه انتخابی خود در طول این سه سال و نیم نمایندگی خود اشاره کرد و افزود: سعی کرده ام بدون تبعیض مطالبات درمانی و بهداشتی هر چهار شهرستان را در این مدت پیگیری کنم.

    وی در ادامه به طرح ۲ بانده شدن محور قزانچی ( کرمانشاه – پاوه) که هرچهار شهرستان منطقه اورامانات را تحت تاثیر مثبت قرار می دهد، پروژه های آبرسانی شرب به روستاها، پروژه های گاز رسانی؛ احداث و آسفالت جاده ها، ساخت پروژه بیمارستانی و درمانی در دست اجرا اشاره کرد و آن را از خدمات ارزنده نظام به مردم منطقه اورامانات عنوان کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *