×

سه قوه کشور درگیر موضوع مسکن مهر پاوه هستند

  • کد نوشته: 16763
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۱
  • 330 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: رئیس قوه قضائیه، استاندار به‌عنوان نماینده قوه مجریه و نماینده مردم اورامانات به‌عنوان نماینده قوه مقننه خواستار اتمام کار مسکن مهر پاوه هستند.
    سه قوه کشور درگیر موضوع مسکن مهر پاوه هستند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز ایده‌پور در جلسه ستاد مسکن شهرستان پاوه که مدیرکل تعاون، معاون اداره کل مسکن و شهرسازی، رئیس دادگستری و دادستان پاوه و سایر اعضای ستاد مسکن برگزار شد، اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه، استاندار به‌ عنوان نماینده  قوه مجریه و نماینده مردم اورامانات به‌ عنوان نماینده قوه مقننه خواستار اتمام کار مسکن مهر و تحویل فوری منازل به مردم هستند.

    وی ادامه داد: برابر مصوبه ستاد مسکن شهرستان تمامی اعضای شرکت تعاونی‌هایی که سهم آورده خود را تاکنون واریز نکرده موظف هستند تا پنجم خردادماه سال ۱۴۰۰ مابقی سهم خود را واریز و در صورت عدم واریز تا این موقع به منزله انصراف است.

    فرماندار پاوه گفت: بعد از اتمام مهلت مقرر اعلام شده ستاد مسکن شهرستان جهت تعیین نحوه جایگزین تعداد انصرافی‌ها اقدام و پس از ثبت‌نام اعضای جدید و واریز مبلغ سهم آورده و اتمام تعهدات شرکت‌های مذکور این شرکت‌ها منحل خواهند شد.

    وی اضافه کرد: به منظور اتمام حجت به اعضایی که تاکنون سهم آورده خود را پرداخت نکرده مقرر شده علاوه بر اعلان آخرین مهلت از طرف شرکت‌های تعاونی و اداره تعاون شهرستان دادگستری نیز برابر لیست اعلامی از سوی شرکت‌های تعاونی با اعضای مذکور تماس حاصل شده و مهلت مذکور به آن‌ها اعلام شود.

    ایده‌پور گفت: در صورت عدم پرداخت سهم آورده از سوی اعضایی که تاکنون این سهم را واریز نکرده و با توجه به حضور نمایندگان سه قوه و جایگزین شدن آن‌ها توسط اعضای جدید و انحلال شرکت‌های تعاونی بعد از پایان پرداخت سهم توسط اعضای جدید هیچ مرجعی بعد از آن پاسخگوی اعضایی که سهم خود را واریز نکرده، نخواهند بود.

    وی افزود: با توجه به اینکه چندین ۱۰ نفر معلول در شهرستان فاقد مسکن مناسب هستند و به منظور مساعدت به این عزیزان مقرر شده سه فقره فندانسیون باقی‌مانده مسکن مهر از طریق بهزیستی به این خانوارها واگذار شود لازم است بهزیستی شهرستان و استان سریعا از طریق مجاری مربوطه پیگیر موضوع تا حصول نتیجه نهایی بوده گزارش لازم را به ستاد مسکن شهرستان اعلان دارند.

    منبع: فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *