×

شهرستان روانسر آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

  • کد نوشته: 22304
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۲
  • 207 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با تشکیل اولین جلسه ستاد خدمات سفر، شهرستان روانسر آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود.
    شهرستان روانسر آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود
  • به‌ گزارش آوای باینگان، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز سه‌شنبه ۲ اسفند ماه اولین جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲ شهرستان روانسر به ریاست فرماندار و با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. 

    سیف‌الله رنجبر رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه فرماندار روانسر از روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان روانسر خواست در اسرع وقت نسبت به جمع‌بندی برنامه‌ها و وظایف کمیته مربوطه و ارایه به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

    او افزود: شهرستان روانسر با توجه به قرار گرفتن در مسیر ورودی منطقه‌ جهانی هورامان / اورامانات ازاهمیت ویژه‌ای به لحاظ گردشگری برخوردار است. 

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر گفت: هرسال در ایام نوروز هزاران گردشگر از این مسیر وارد منطقه اورامانات می‌شوند که نیازمند ارائه خدمات ویژه در شهرستان و آمادگی دستگاه‌های اجرایی است. 

    او ادامه داد: شهرستان روانسر دارای جذابیت‌های طبیعی و تاریخی ویژه‌ای همچون سراب روانسر، سراب جابری، گوردخمه مادی، منطقه شبانکاره، غار قوری قلعه و… است که هرسال مورد توجه خاص گردشگران است. 

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر، گفت: غار قوری قلعه و منطقه شبانکاره شهرستان روانسر یکی از پربازدیدترین تفرجگاه‌های استان است که سالانه میزبان هزاران گردشگر هستند. 

    او افزود: شهرستان روانسر مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی متعددی وجود دارند که در این ایام به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند. 

    رنجبر تصریح کرد: در این ایام ضمن سامان‌دهی محوطه‌های گردشگری غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی و غذاهای بومی و محلی نیز در ورودی شهر روانسر و مجموعه‌های گردشگری دایر می‌شود. 

    در شهرستان روانسر ۴ بوم‌گردی، ۶ خانه مسافر، ۲۴ مجموعه سفره‌خانه، مجتمع گردشگری و واحد پذیرایی بین‌راهی فعالیت دارند. 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *