×

فرماندار پاوه بر سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی تاکید کرد

  • کد نوشته: 21499
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۴
  • 138 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه با تاکید بر سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی، گفت: اموال منقول و غیر منقول اگر سنددار باشند ارزش ها آن ها خیلی بالاتر می رود.
    فرماندار پاوه بر سنددار شدن پلاک های اراضی کشاورزی تاکید کرد
  • به گزارش آوای باینگان، اردشیر رستمی در نشست توجیهی صدور اسناد کشاورزی و باغات و رفع تداخل و طرح کاداستر در سالن جلسات فرمانداری پاوه افزود: هدف اصلی جلسه امروز توجیه دهیاران جهت تشویق مردم روستا برای سند دار کردن اراضی کشاورزی و رفع تداخلات اراضی کشاورزی با اراضی ملی است.

    وی گفت: همانطور که در سنوات گذشته تمام پلاک های منابع طبیعی سنددار شد هدف ما این است که پلاک های اراضی کشاورزی را نیز سنددار نماییم.

    فرماندار پاوه افزود: اموال منقول و غیر منقول اگر سنددار باشند ارزش ها آن ها خیلی بالاتر است و امکان تعرض و تجاوز  به آنها به صفر خواهد رسید.

    وی ادامه داد و گفت: دلیل اینکه امروز شما را به این جلسه دعوت نمودیم توضیح و توجیه صاحبان اراضی در روستاهااست که زمین های خود را سند دار نمایند.چون بیشتر زمین های روستاها قولنامه ای است و حتی نمیتوان برای ضمانت یک وام هم از آنها استفاده نمود.

    دکتر رستمی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در شورا و دهیاری به لحاظ مادی نه به صرفه است و مشکلات فراوانی نیز دارد، تصریح کرد: گرفتن مسئولیت در یک روستا که با اعتماد مردم حاصل شده است  هم افتخار است و هم یک سرمایه اجتماعی برای شماست که بسیار ارزشمند است و لازم است که به عنوان افراد خط مقدم خدمت به مردم  از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

    نشست توجیهی دهیاران و شوراهای روستاهای تابعه با حضور فرماندار و معاونت امور عمرانی و بخشدار مرکزی پاوه (در خصوص صدور اسناد اراضی کشاورزی و باغی و رفع تداخل با عرصه های منابع طبیعی و املاک دولتی وهمچنین بیمه محصولات کشاورزی و باغات) با همت و دعوت مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *