×

لزوم حفاظت بیشتر از منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل

  • کد نوشته: 22913
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • 151 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه بر لزوم حفاظت بیشتر از منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل باینگان تاکید کرد.
    لزوم حفاظت بیشتر از منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از  خبرنگار مهر، علیرضا حیدری به مناسبت هفته ملی محیط زیست با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و با تبریک و گرامیداشت این هفته برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی و سربلندی کرد.

    وی در این نشست اظهار کرد: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و ملی از اهم واجبات است.

    سرپرست فرمانداری پاوه، افزود: محیط زیست فقط مختص انسان‌ها نیست بلکه متعلق به همه موجودات زنده است ولی متأسفانه بشر با دخالت در چرخه محیط زیست و بهره برداری‌های بیش از اندازه، صدمات جدی به آن وارد کرده است و هم اکنون نیز خود از آسیب‌های آن در امان نیست.

    حیدری با اشاره به آتش سوزی اخیر منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل پاوه از تلاش‌های نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی و نیروهای مردمی قدردانی کرد و بر اهمیت حفاظت هرچه بیشتر از این منطقه حفاظت شده تاکید کرد.

    وی با بیان اینکه حیات انسان وابسته به محیط زیست است، تصریح کرد: ما باید از زمین و طبیعت، جانوران و گیاهان به طور کامل حفاظت و صیانت کنیم و این در درجه اول به نفع خود مردم است.

    سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه بر لزوم حمایت رسانه‌ها از محیط زیست و فرهنگ سازی در این حوزه و استفاده از ظرفیت خوب سازمان‌های مردم نهاد تأکید و بیان کرد: اداره محیط زیست می‌تواند با تعامل سازنده و خوب با رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با اطلاع رسانی عواقب تخریب طبیعت در راستای آگاهی بخشی و افزایش علاقه مندی مردم به حفظ محیط زیست نقش مهمی ایفا کند.

    منبع: مهر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *