×

ما کاری نداریم که فرماندار شیعه باشد یا سنی؛ اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا؛ ما کار می‌خواهیم

  • کد نوشته: 22583
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۰
  • 246 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: ماموستا ملا قادر قادری در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید پاوه گفت: اگرچه خداوند بیشتر، کارش با عقیده و درون ماست، ولی آنچه برای مردم ملاک است، عمل است تا خداوند و رسول و مردم آن عمل را ببینند.
    ما کاری نداریم که فرماندار شیعه باشد یا سنی؛ اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا؛ ما کار می‌خواهیم
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملاقادر قادری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: خدمت تمامی حاضرین در جلسه عرض سلام و احترام و خیرمقدم دارم و عرض می‌کنم سال جدید و ماه مبارک رمضان بر همه شما عزیزان مبارک باد.

    امام جمعه شهرستان پاوه گفت: خداوند تبارک‌وتعالی در آیۀ ۱۰۵ سورۀ مبارکۀ توبه خطاب به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید: «وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَیَرَى اللَّهُ عَمَلَکُمْ وَ رَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ » ظاهراً این پیام آسمانی امر است به پیامبر اسلام تا به کسانی که در جامعه مسئولیت دارند بفرماید: عمل را معیار خود قرار دهید.

    وی تصریح کرد: اگرچه خداوند بیشتر، کارش با عقیده و درون ماست، ولی آنچه برای مردم ملاک است، عمل است تا خداوند و رسول و مردم آن عمل را ببینند.

    ماموستا قادری اظهار کرد: اینکه بنده روزهای دوشنبه و پنجشنبه روزه می‌گیرم و در رمضان فلان کار را انجام می‌دهم و قرآن ختم می‌کنم این کارها برای خودم مهم و مفید است اما مردم شریف هر مملکت و منطقه و شهر و روستایی به عمل ما نگاه می‌کنند. امید که ما عمل‌گرا باشیم تا هم خداوند عمل ما را ببیند و هم مردم از آن اطلاع داشته باشند.

    امام جمعه شهرستان پاوه گفت: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) می‌فرماید: «یا عَلی لاخَیرَ فی قَولٍ الاّ مَع العَمَل و لا خیرَ فی وَطنٍ الّا مَعَ الأمْن» یا علی شعار و قول خوب است اما در شعار بدون عمل خیری نیست. انسانی که وطن نداشته باشد هویت ندارد اما وطنی وطن است که امنیت داشته باشد. ما حمداً لله نعمت امنیت را داریم و از این بابت از نیروهای زحمتکش نظامی و انتظامی و امنیتی ممنونیم ولی از حیث امنیت اجتماعی، چون گرانی و بیکاری مشکلات داریم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خدمت استاندار کرمانشاه سلام و خوش‌آمد عرض می‌کنم. جنابعالی استاندار مخلص و مکتبی و فکری هستید امیدوارم در کار و وظیفه محوله موفق و پیروز باشید، توفیق جنابعالی آرزوی ماست.

    ماموستا قادری ادامه داد: بخش بعدی سخنان بنده خطاب به فرمانداران سابق و لاحق است. به جناب آقای دکتر رستمی خسته نباشید عرض می‌کنم و امیدوارم در زندگی موفق باشند.

    امام جمعه شهرستان پاوه گفت: بنده دیروز در نماز جمعه در حدتوان خودم از آقای دکتر رستمی تشکر کردم. ما خوشحال بودیم ایشان کماکان باشند اما تقدیر اجازه نداد ولی در هرجایی توفیق خدمتگزاری دارند، خداوند به وی توفیق بدهد.

    وی ادامه داد: به جناب آقای حیدری هم خوش‌آمد عرض می‌کنم. شما بیست و پنجمین یا بیست و ششمین فرماندار دوران انقلاب اسلامی در پاوه هستید و به شهرستانی آمده‌اید که حسب اعلام ثبت‌احوال ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۵ شهر بانه‌وره، باینگان، نوسود و نودشه و پاوه است.

    ماموستا قادری بیان داشت: در شهرستان پاوه بیش از ۱۰۰ مسجد داریم اگر انصاف داشته باشیم جمهوری اسلامی در شهرستان ما به‌اندازه ۵ شهر در استان‌هایی مثل همدان و قزوین و جاهای دیگر کار کرده است؛ اما در کنار این کارهایی که انجام شده، فعلاً با مشکلات معیشت مردم و تحریکات دشمن و آثار اغتشاشات و اعتراضات مواجه هستیم.

    امام جمعه شهرستان پاوه در پایان سخنان خود گفت: در شهرستان پاوه معیار برای ما، دلسوزی برای نظام و مردم، صداقت و برخورد خوب با مردم و کار و خدمت است. ما کاری نداریم که فرماندار شیعه باشد یا سنی و اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا؛ ما کار می‌خواهیم و کار و کار …

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *