×

سرپرست فرمانداری پاوه در نشست عفاف و حجاب:
مسئله فقط روسری نیست، دشمن با اصل اسلام مبارزه می‌کند

  • کد نوشته: 23089
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۹
  • 131 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: حیدری با بیان اینکه مبارزه دشمنان با حجاب، مبارزه با یک روسری نیست، بلکه با نماد اسلامی است گفت: حجاب خواهران ما نماد اسلامی است و دشمنان با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی مبارزه می کنند .
    مسئله فقط روسری نیست، دشمن با اصل اسلام مبارزه می‌کند
  • به گزارش آوای باینگان، سرپرست فرمانداری پاوه در نشست عفاف و حجاب که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های ضداسلامی و کشف حجاب رضاخان در صحن مسجد گوهرشاد اظهار داشت: باید ما از عفت و غیرت مردم انقلابی ایران عزیز در برابر فشارهای دوران پهلوی بر خانواده ها الگو بگیریم که در گوشه و کنار مملکت مبارزه کردند و اعمال سیاست ممنوعیت حجاب و اجباری شدن تغییر لباس زنانشان نمی پذیرفتند.

    علیرضا حیدری افزود:  امروز هم با فشارهایی از جانب دشمنان و استکبار و مخالفین نظام جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان، در برداشتن حجاب مواجه ایم.

    وی با بیان اینکه مبارزه دشمنان با حجاب، مبارزه با یک روسری نیست، بلکه با نماد اسلامی است گفت: حجاب خواهران ما نماد اسلامی است و  دشمنان با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی مبارزه می کنند .

    وی با اشاره به اینکه ایران به موضوع مبانی اسلام پایبند است ادامه داد: دشمنان در این مدت تمام توان و انرژی خود را به کار گرفتند که با جمهوری اسلامی مبارزه کنند چون می دانند  ایران اسلامی سردمدار مبارزه با کفر است.

    فرماندار پاوه گفت: در روزهای اخیر نیز در غرب شاهد پروژه قرآن سوزی با پوشش کامل پلیس بودیم که نشان از خصومت آنان علیه اسلام و قرآن است .

    وی اضافه کرد: کارهای ضد فرهنگی که امروز مشاهده می کنیم در نتیجه فعالیت سالیان گذشته دشمنان بوده است که نیاز است بیش از گذشته همچنان که رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه مند بوده و شبیخون فرهنگی دشمنان را به ما متذکر شده اند، هوشیار باشیم.

    فرماندار پاوه با اشاره به رعایت نکردن حجاب توسط عده ای در جامعه گفت: قطعا بخشی از این موضوع برگرفته از تاثیرات فضای مجازی است که همانند یک شمشیر دولبه عمل می کند که اگر درست تبیین نشود، زنگ خطری در آینده خواهد بود.

    وی افزود: اگر امروز علیه دین و فرهنگ و مذهب ما هجمه می شود، نباید کوتاه بیاییم، و مختص این هفته هم نیست و باید همیشه هوشیار باشیم.

    وی در پایان گفت: ما نباید نسبت به این مسایل بی تفاوت باشیم مسجد مهمترین پایگاه برای کارهای فرهنگی در مقابل دشمنان است که فرزندان ما این چنین در دام فضای مجازی درگیر کرده اند.

    حیدری افزود:‌ باید از فضای مجازی که در اختیار مخالفین است، نهایت استفاده را برده و به نفع خود استفاده کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *