×

نشست منطقه ای روئسای منابع طبیعی استان در شهرستان جوانرود

  • کد نوشته: 18279
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۹
  • 316 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با حضور روئسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ های جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی با هدف تعامل هرچه بیشتر و بررسی مسائل مهم در حوزه جنگل، مرتع، بهره‌ برداری، آبخیزداری وآبخوان‌داری، نشستی برگزار شد.
    نشست منطقه ای روئسای منابع طبیعی استان در شهرستان جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان، در راستای اجرای سیاست‌های اتخاذ شده مدیریتی در اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با توجه به لزوم ارتباط مستمر و چهره به چهره با روئسا و کارکنان ادارات منابع طبیعی شهرستان ها روز گذشته انشااله کولانی مدیرکل به‌ اتفاق اعضای شورای معاونین نشست منطقه‌ای خود را در شهرستان جوانرود و با حضور روئسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ های جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی با هدف تعامل هرچه بیشتر و بررسی مسائل و مشکلات منطقه‌ای و بررسی عملکرد تعهدات سال ۱۴۰۰درقالب برنامه ۱۴۰۰*۱۴*۳ برگزار کردند.

    دراین نشست مسائل مهم درحوزه جنگل، مرتع، بهره‌ برداری، آبخیزداری وآبخوان‌داری، حفاظت امور اراضی، جلب مشارکت‌های مردمی، همیاران طبیعت وچگونگی ارتباط مستمر وهمه‌جانبه با اصحاب رسانه وخبرگزاری‌ها مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

    انشااله کولانی ضمن ارزشمند نمودن این‌گونه جلسات گفت ما تلاش خواهیم کرد زمینه استمرار این ارتباط را درمناطق فراهم ودستاوردهای ارزشمند آن رانیز منعکس نماییم.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مردم اورامانات در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی اظهار داشت اورامانات سرزمین مهربانی ­ها در قلب رشته کوه‌های زاگرس است، سرزمینی برافراشته و آرام نشسته بربلندای کوهستان که مردمانش به دانایی، آداب زیستن در طبیعت سخت آن را یافته و با ابداع و بکارگیری شیوه­‌های خاص مدیریت آب و خاک ،منابع طبیعی و..زندگی در بسترهای پرشیب کوهستانی را به زیبایی فراگرفته اند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *