×

پاوه همچنان بر مدار قرمز کرونا/ نماز جمعه فردا برگزار نمی‌شود

  • کد نوشته: 15034
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۳
  • 503 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه تصریح کرد: پنج ماه است که نماز جمعه در این شهرستان اقامه نشده و ما خود از این امر بسیار ناراحت هستیم، ولی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان برای حفظ سلامتی مردم، فردا در پاوه نماز جمعه برگزار نمی‌شود.
    پاوه همچنان بر مدار قرمز کرونا/ نماز جمعه فردا برگزار نمی‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، ماموستا ملاقادر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس مصوبه شورای روحانیت، اعلام شد نماز جمعه در شهرستان پاوه برگزار شود به شرط اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلی پیش نیاید.

    وی ادامه داد: در همین راستا روز گذشته با محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تماس گرفتم و جویای وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا شدم وی پاسخ داد براساس لیست وزارت بهداشت سه شهرستان استان از جمله پاوه، سنقرو کلیایی و کنگاور همچنان در وضعیت قرمز است و دیگر شهرها اورامانات جوانرود و روانسر در وضعیت زرد و ثلاث باباجانی هم سفید است.

    امام جمعه پاوه تصریح کرد: پنج ماه است که نماز جمعه در این شهرستان اقامه نشده و ما خود از این امر بسیار ناراحت هستیم، ولی سلامتی مردم، برای ما مهم است بنابراین فردا در پاوه نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

    وی  خاطرنشان کرد:  نمی‌خواهیم با برگزاری نماز جمعه برای سلامتی مردم مشکلی پیش آید و بیماری از کنترل خارج شود، برای نماز جمعه هفته آینده هم دوباره با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صحبت خواهم کرد، مابقی شهرها و بخش‌های اورامانات نیز برای برگزاری نماز براساس نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا خود تصمیم بگیرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *