×

پلمب ۱۱ واحد صنفی از نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد پروانه در روانسر

  • کد نوشته: 20091
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۲
  • 171 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، ۱۱ واحد صنفی از نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد پروانه در این شهرستان پلمب شد.
    پلمب ۱۱ واحد صنفی از نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد پروانه در روانسر
  • به گزارش آوای باینگان، «شاهرخ دولتخواه» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پیش از این به این واحدهای صنفی توسط واحد بازرسی و نظارت و اتحادیه مربوطه اخطاریه ها صادر شده اما نسبت به آن بی توجه بودند.

    وی تصریح کرد: در صورت مشاهده فعالیت غیر مجاز هرگونه واحد صنفی دیگر بدون هیچ گونه اغماضی پلمب و برابر قوانین صنفی اقدام خواهد شد.

    مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان روانسر ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی روانسر انجام شده و ۲۱پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیزات حکومتی ارسال شده است.

    دولتخواه گفت: رسیدگی فوری به گزارش و شکایات مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار به طور مستمر و شناسایی انبارهای احتکار و غیرمجاز کالا، مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا و نظارت بر واحدهای خدماتی و تولیدی از مهمترین رسالت‌های صنعت، معدن و تجارت است که در این شهرستان با جدیت پیگیری و انجام می‌شود.

    روانسر یک هزار و ۸۹۰ واحد صنفی فعال دارد که در قالب هشت اتحادیه فعالیت دارند.
    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *