×

معلم پاوه ای قهرمان مسابقات کشوری کونگ فو شد

  • کد نوشته: 21924
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۰
  • 917 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه از قهرمانی سینا دلشاد کونگ فو کار شایسته پاوه در مسابقات قهرمانی فدراسیون کشوری خبر داد.
    معلم پاوه ای قهرمان مسابقات کشوری کونگ فو شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، سینا دلشاد کونگ فو کار شایسته پاوه در مسابقات قهرمانی فدراسیون کشوری قهرمان شد.

    چندی پیش سینا دلشاد بعد از تلاش چند ماهه و پیروزی بر حریفان‌ استانی در اردوی تمرینی استان‌ کرمانشاه و انتخابی تیم استان برای حضور در مسابقات فدارسیونی و انتخابی تیم ملی عازم قزوین شد.

    رئیس هیئت کونگ فوی پاوه در این باره گفت: سینا دلشاد در وزن ۸۳ کیلوگرم در مسابقات فدارسیونی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد به عنوان منتخب استان کرمانشاه در قزوین حضور یافت .

    وی در مسابقه اول با پیروزی بر حریفان تهرانی و آذربایجان شرقی به نیمه نهایی راه یافت ، در نیمه نهایی در یک‌بازی حساب شده حریف استان مرکزی را شکست داد و در فینال مقابل بازیکن تیم‌ میزبان‌ قزوین قرار گرفت و با شکست وی موفق به  کسب مقام‌ قهرمانی مسابقات شد.

    رئیس هیئت کونگ فوی پاوه ادامه داد : بازی زیبای سینا دلشاد در مرحله نیمه نهایی و نهایی از طریق صدا و سیما بصورت پخش زنده بر روی آنتن رفت و سینا با کسب قهرمانی این دوره از مسابقات کشوری، مدال طلای ارزنده مسابقات فدراسیونی دی ماه ۱۴۰۱ را برگردن‌ آویخت.

    هوشیار عبداله زاده با تبریک این قهرمانی گفت: این پیروزی افتخار آفرین را به ایشان‌، خانواده محترم سینا، مربی ایشان‌ استاد سوران قمری، جامعه ورزشی استان، کونگ فو کاران استان کرمانشاه، آموزش و پرورش استان و شهرستان و هیات کونگ فو استان و شهرستان تبریک می نمائیم. امیدورام شاهد حضور درخشان وی در عرصه های بین المللی باشیم./

    انتهای پیام

    خبرنگار: لقمان رستمی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *