×

۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه اورامانات

  • کد نوشته: 25879
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۶
  • 170 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: علیرضا حیدری اعلام کرد: ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات هستند
    ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه اورامانات
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری گفت: در طول چند ماه گذشته این حوزه انتخابیه آمادگی های لازم را برای انتخاباتی سالم و رقابتی در این حوزه مهیا نموده است.

    رئیس حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های پاوه ، ثلاث باباجانی ، جوانرود، و روانسر از چند ماه گذشته تمهیداتی را در راستای برگزاری انتخابات شکوهمند در حوزه انتخابیه اتخاذ کرده اند.

    وی اظهار داشت: حسب آخرین هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداران حوزه انتخابیه تعداد ۲۴۷ شعبه اخذ رای برای رای گیری در کل شهرها و روستاها و اماکن حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در نظر گرفته شده است

    حیدری در ادامه گفت: در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات  ۱۷۵ هزار نفر واجد شرایط و دارای حق رای برای دخالت در سرنوشت خود هستند.

    فرماندار پاوه خاطر نشان کرد : بسترهای لازم، تجهیزات و اقلام انتخاباتی و  تعرفه اخذ رای مورد نیاز رای در حوزه انتخابیه به تعداد مورد نیاز در شهرستان های حوزه انتخابیه آماده شده و در اختیار فرمانداری ها برای توزیع در بین شعب در کلیه شهر و روستا قرار گرفته است.

    حیدری همچنین به آمادگی کلیه عوامل و دست اندرکاران اشاره و گفت: ۴۸۴۰ نفر عوامل اجرایی و سایر دست اندرکاران و هیات های نظارت، بازرسی و نیروهای تامین امنیت شعب در کلیه شهرها و روستا در ۴ شهرستان از آمادگی های اولیه برای انتخاباتی با شکوه در روز ۱۱ اسفند ماه برخوردار هستند.

    وی شکوه و عظمت ایران همچون گذشته مستلزم هوشیاری و در صحنه مردم برای خلق حماسه است.

    فرماندار پاوه از عموم مردم شریف پاوه و اورامانات در کلیه شهرها و روستاها درخواست نمود: برای ایرانی سرافراز و منطقه رو به رشد و توسعه ، با انتخاب اصلح و  آگاهانه از بین  نامزدهای تایید صلاحیت شده بر سرنوشت  ۴ ساله خود دخیل باشید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *