×

۴۷۱ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

  • کد نوشته: 16274
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۹
  • 377 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران هنگ مرزی پاوه مقدار زیادی کالای قاچاق از جمله ۴۷۱ هزار نخ سیگار در نقاط مرزی این شهرستان کشف شد.
    ۴۷۱ هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد
  • به گزارش آوای باینگان، سرهنگ امیرهوشنگ نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای مرزبانی پاوه پس از اطلاع از حضور یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در نقاط مرزی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی پاوه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده و پس از توقیف آن و هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

    سرهنگ نظری تصریح کرد: در این بازرسی مقدار زیادی کالای قاچاق از جمله ۴۷۱ هزار نخ سیگار و ۴۵۰ بسته توتون، سه هزار و ۳۸۰ متر پارچه، سه هزار و ۲۰۰ دست پوشاک و ۷۰ تخته پتوی مسافرتی کشف شد.

    جانشین فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه کشف ۵۶ دستگاه تلویزیون، ۵۳ عدد ال سی دی گوشی تلفن همراه، ۱۸ قطعه لوازم برقی خودرو و چهار دستگاه بیت کویین را از دیگر کشفیات انجام شده عنوان کرد.

    وی همچنین با اشاره به کشف ۲۳۰ کیلوگرم مغز فندق و ۷۰ کیلوگرم گوشت قرمز، یادآوری کرد: با تلاش مرزداران پاوه چند جفت کفش و تعدادی اره برقی و لوازم برقی خانگی نیز از خودرو توقیفی کشف شد.

    سرهنگ نظری در پایان ارزش محموله های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *