×

۵۲ طرح اشتغالزا پاوه در انتظار پرداخت تسهیلات است

  • کد نوشته: 18674
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۰
  • 1489 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: ۵۲ طرح اشتغالزا این شهرستان با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف اقتصادی در انتظار پرداخت تسهیلات ۸۴ میلیارد تومانی است.
    ۵۲ طرح اشتغالزا پاوه در انتظار پرداخت تسهیلات است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، جلیل بالایی عصر چهارشنبه در شصت و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با محوریت بررسی مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی شهرستان پاوه به ریاست باباخانی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در فرمانداری پاوه افزود: ارتقای جایگاه شهرستان پاوه در شاخص ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه رصد از رتبه ۱۱ به ۶ در چهار ماه گذشته حکایت از تلاش و جدیت مردم و مسئولان در مسیر اشتغال و تولید است.

    وی تصریح کرد: پاوه از سرمایه زمین و صنعت محروم ، تجارت در آن محدود و آب فراوان گذرا دارد اما به دلیل دارا بودن مردمی سخت کوش و قانع ثروتمند است.

    سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه در پایان این نشست، اضافه کرد: در این نشست ۲۴ طرح شیلات ، دامپروری ، گردشگری و صنعتی با حضور سرمایه گذاران بررسی و تصمیماتی برای رفع موانع تولید و خروج از رکود آنان اتخاذ شد .

    بالایی همچنین از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خوداشتغالی خبر داد.

    در پایان این نشست معاون اقتصادی استاندار از طرح پرورش ماهی شرکت تعاونی کناران دشه شهرستان پاوه بازدید کرد

    این طرح با اشتغالزایی ۶۰ نفر تاکنون ۳۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است

    طرح گاوداری۷۲۰ راسی روستای آریت نیز مورد بازدید قرار گرفت که در صورت بهره‌برداری زمینه اشتغال ۴۵ نفر را فراهم‌ می‌نماید.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *