×

مشکل کمبود آب شرب محله باباجانی شهر جوانرود برطرف گردید

  • کد نوشته: 12647
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۲
  • 1763 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مهندس علی رحمانی مدیر آبفای شهری جوانرود از مرتفع شدن کمبود آب محله باباجانی نقاط مرتفع این شهر خبر داد.

    مشکل کمبود آب شرب محله باباجانی شهر جوانرود برطرف گردید
  • به گزارش آوای باینگان  علی رحمانی مدیر آبفای شهری جوانرود گفت : محله باباجانی یکی از محله های با تراکم وسیع شهر نشینی شهر جوانرود از مناطقی است که بیش از ۱۰ سال است زمان فصل گرما و پیک مصرف با کمبود فشار و یا قطعی آب همراه بود و به نوعی نگرانیهای قابل توجهی در فصل گرما و تابستان برای مدیران ارشد شهرستان و مدیریت آبفای شهری و نارضایتی قابل وصفی برای شهروندان این منطقه بدنبال داشت.
    رحمانی افزود: شهر جوانرود با توجه به توپوگرافی و ناهموار بودن و اختلاف ارتفاع میان نقاط مصرفی در این محله این انتظار می رفت در زمان پیک مصرف نقاط مرتفع با افت فشار آب و یا گاها با قطع آب مواجه گردد. آبفای شهری جوانرود با بررسی های به عمل آمده در راستای این مشکل و برطرف کردن افت فشار آب در نقاط مرتفع محله باباجانی اتصال مخزن دکل به مخزن ارامگاه را به منظور تقویت افت فشار و قطعی آب از ضروریات این مهم دانست و با اجرای رینگ بین مخازن مشکل کمبود آب محله بزرگ باباجانی از شهر جوانرود برای همیشه مرتفع گردید.
    رحمانی بیان داشت : محله باباجانی ، شهرک سلیم زاده، شهرک زمین شهری سپاه .محله چکمه ای ،شهرک فرهنگیان فاز ۲ و دیگر مناطق محدود پراکنده در سطح شهر جوانرود از جمله مناطقی بودند که با اصلاح ساختار فنی شبکه اب و عملیات نشت یابی شبانه و رفع آن مشکلات کمبود آب شرب قبل از شروع فصل گرما در دستور کار قرار گرفت و بصورت اساسی نیاز اصلی شهروندان این مناطق مرتفع گردید.
    رحمانی یاد آور شد: شهر جوانرود با ۱۳۳۵۰ فقره انشعاب و ۳۵ روستا تحت پوشش شبکه آسانی دارد که لازمه آن انتظار می رود شهروندان محترم با توجه به شروع فصل گرما از مصارف غیر ضروری جدا پرهیز تا باشیوه صحیح مصرف کردن تابستان بدون تنش و کمبود اب پشت سر بگذاریم .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *