×

گاز شهر باینگان با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد / عکس

  • کد نوشته: 12915
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۴
  • 3429 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • صبح روز شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری مصادف با سومین روز از هفته دولت، شهر باینگان میزبان استاندار کرمانشاه برای افتتاح گاز این شهر بود.

    گاز شهر باینگان با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد / عکس
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان در این سفر یک روزه که با روشن نمودن اولین شعله گاز در ورودی مسجد جامع همراه بود رازانی ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر جاده باینگان ترمیم و بازسازی شود.
    مهندس نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه،مهندس رحیمی معاون برنامه ریزی استانداری،جناب آقای سلیمانی مدیرکل بازرسی استانداری، سید علاالدین حیدری معین و مشاور استاندار در امور اورامانات، دکتر پیری مدیر کل حوزه استانداری، مهندس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، مهندس خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل، دکتر شهبازی مدیر جهاد کشاورزی، مهندس امیریان مدیر عامل آب منطقه ای کرمانشاه، دکتر و مهندس تخت شاهی مدیر عامل آبفای استان جمعی از اعضای هیئت همراه استاندار کرمانشاه بودند.
    حاج ماموستا ملاقادر قادری، جناب آقای ایده پور فرماندار شهرستان پاوه، بخشدار باینگان و اعضای شورای اداری شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح منطقه سایر همراهان استاندار در این سفر به باینگان بودند.

    نخستین سخنران امروز نشست چند دقیقه ای مردم باینگان و مسئولین مسجد جامع این شهر، اردلان حاتمی بخشدار باینگان بود. وی ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین و مردم و تبریک فرارسیدن هفته دولت از کلیه عزیزانی که در اجرای این پروژه عظیم با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان همکاری نموده اند تشکر نمود.
    وی بخش باینگان را اولین و بزرگترین بخش استان در جذب کمک های مردمی عنوان نموده و طی درخواستی جدی و عمومی خطاب به دکتر رازانی گفت: ان شاء الله هر چه زود تر در راستای توسعه ی زیر ساخت های گردشگری و اشتغال به دستور حضرتعالی هرچه سریعتر جاده سه راهی باینگان به شهر باینگان ترمیم و روکش شود.

    مهندس شهبازی مدیر عامل محترم اداره گاز استان کرمانشاه تعداد مشترکین فعلی گاز در سطح استان را ۵۲۱۰۰۰ تعداد در قالب ۲۵ شهر و ۹۰۰ روستا عنوان کرد و باینگان را ۲۶ مین شهر گازدار استان دانست.
    وی افزود ۹۹% جمعیت شهری و ۵۸% جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
    شهبازی گاز رسانی به ۵۸۰ روستا در دولت تدبیر و امید را از افتخارات این دولت دانسته و تعداد روستاهای برخوردار از گاز را ۲۱۳ روستا عنوان داشت. به گفته شهبازی از مدت مشابه پارسال تاکنون ۳۰۰ روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده و هم اینک ۸۸% کل جمعیت استان تحت پوشش می باشند.
    وی جمعیت روستایی گازدار شهرستان پاوه را ۶۵% دانست که شامل ۱۵ روستا می باشد و  ۹ روستا نیر در دست طراحی می باشد.
    شهبازی بهره برداری از خط تقویتی ۳۰ اینچ کرمانشاه با اعتبار۱۵۰ میلیارد تومان را اتفاق خوبی به خصوص برای شهرستان پاوه که در انتهای خطوط هستند دانست.
    وی ضمن تبریک مجدد به شهروندان باینگانی اعتبار این پروژه را ۸ میلیارد تومان برای ۴۶۰ خانوار و میانگین ۱۷ میلیون تومان به ازای هر خانوار دانست.

    حاج ماموستا ملاقادر قادری سخنران سوم مراسم بود. اهم نکاتی که مورد توجه ماموستا قادری بود تشکر ویژه از کلیه مسئولین و دست اندرکاران فعلی و سابق استان کرمانشاه و شهرستان پاوه بود که بالاخره پس از چندین سال گاز دل کوه را شکافت و به باینگان رسید.
    وی سپس مردم باینگان را مردمانی صادق و مخلص توصیف نموده و با اشاره به ساخت مسجد عظیم جامع باینگان بدون دریافت یک ریال از مناطق همجوار و صرفا توسط خود آن ها و اشاره به داستانی تاریخی در صدر اسلام آنان را مردمی متدین دانست و از این مردم متدین خواست برای پایداری نظام و توفیق مسئولان دعا کنند.
    امام جمعه پاوه با تشکر مجدد از کلیه کسانی که به هر صورت قدمی در راه گاز رسانی به باینگان برداشتند ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک کل منطقه اورامانات تحت پوشش شبکه گاز شهری قرار بگیرد.
    استاندار کرمانشاه واپسین سخنران، داشتن ۱۰۰ شهید در سطح بخش و ۲۶ شهید در شهر باینگان را نشانه دلبستگی به نظام اسلامی و انقلاب دانست.
    وی ارائه خدمات به دورترین و محروم ترین نقاط کشور را وظیفه دولت دانست. رازانی کابینه دوازدهم را از بهترین ترکیب های ممکن دانسته و ابراز امیدواری کرد با استمرار روند موفقیت آمیز این دولت بتواند منشا خدمات بیشتری باشد.
    وی برداشتن تحریم ها، کنترل تورم، طرح تحول سلامت و… را از مهم ترین اقدامات دولت یازدهم دانست.
    وی گاز رسانی به ۴۰۰۰ روستا و رساندن تعداد روستاهای برخوردار از نعمت به گاز به عدد ۹۰۰۰ را از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید برشمرد و ابراز امیدواری کرد این چنین خدماتی سبب جلوگیری از مهاجرت به شهر ها شود. استاندار کرمانشاه تهیه سند توسعه جداگانه برای هر شهرستان را از اقدامات صورت پذیرفته که در آن ها اولویت ها را مشخص نموده و دنبال حل آن ها خواهیم رفت.
    رازانی چهار لاین شدن مسیر پاوه به کرمانشاه و عریض شدن جاده را از اولین اقدامات مورد نیاز منطقه اورامانات دانست که ان شاء الله به زودی زمینه ی شروع کار فراهم خواهد شد.
    روشن نمودن نخستین شعله گاز در شهر باینگان پایان بخش سفر یک ساعته استاندار کرمانشاه به بخش باینگان بود.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “گاز شهر باینگان با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد / عکس”

    1. فاروق خسروی گفت:

      با عرض سلام و ادب همه چیزش را سوری دیده بودیم بجز گاز رسانی سوری خوب اگه عزیزان مسؤول اهدافشان روشن کردن سوری گاز بودش حد اقل ۲۲ بهمن گذشته عزیزان مسؤول اجازه میدادند تا گاز سوری در باینگان روشن شود تا شاید ما امسال در خانه ها گاز میداشتیم اما حال که در باینگان به صورت سوری گاز را راه انداختند خوبی حتما خواهند گرفت واقعا بیچاره ما مردم باینگان واقعا پس منازل کی گازدار خواهد شد؟ نمیدانم فقط میدانم آقایان حق مأموریت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *