×

شهاب مارابی
آقای استاندار لطفا روانسر را تعطیل کنید

  • کد نوشته: 15445
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • 858 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با تعطیلی شهرستانهای پاوه و جوانرود سیستم اداری و کارهای بانکی و مالی و ... این دو شهرستان نیز بر دوش روانسر افتاده است و جغرافیای روانسر نیز چنان تعریف گشته که با تردد شهرستانهای بحران زده از داخل این شهر، به گسترش فاجعه بار بحران کرونا دامن زده می شود.
    آقای استاندار لطفا روانسر را تعطیل کنید
  • استاندار محترم و تلاشگر کرمانشاه شاید به دید شما و نماینده محترم نیاید! اما بدانید؟! اکنون با تعطیلی دو شهرستان پاوه و جوانرود، کلیه کارهای اداری و سیستماتیک منطقه از طریق مراجعه به شهرستان روانسر که دروازه اورامانات و بازوی نظام و جغرافیای استراتژیکی برای زندگی مردم بوده و هست  صورت می گیرد.

    شاید از لحاظ آمار تلفات زیاد به چشم نیاید ولی روانسر تنها نقطه دسترسی و نزدیک رفاه حال مردم آن دو شهر محسوب می گردد و اگر فاجعه ای رخ دهد چه کسی جوابگوی عقلانی و وجدانی این مردم خواهد بود؟


    فاجعه، فاجعه است! چه بیماری، حوادث و یا بلای ناگهانی، و باید مدیریت شود. باید بعنوان فردی از این جامعه متذکر شوم که اشتباه استراتژیک و فاحش را از خود سلب نمائید و به کمک مردمی بشتابید؛ مردمی که در حوزه سلامت و بهداشت هنوز از امکانات حداقلی برخوردارند.  

    بزرگان و مدیران و مسولین استانی و شهرستانی، انتظار مردم این است، حال که توسعه و بودجه نیست، حداقل کار ممکن برای سلامت و تندرستی و برون رفت از این بحران انجام شود. کرونا ویروس منحوسی است که دنیا را فلج نموده و ما نیز مستثنی از این قاعده نبوده ایم چون جغرافیای ما چنان تعریف گشته که با تردد شهرستانهای بحران زده از داخل این شهر باعث و بانی افزایش تردد می شود و با بودن دست فروشان فراوان می تواند پیش زمینه فراهم آمدن هر مسئله و بیماری باشد.


     با تعطیلی شهرستانهای پاوه و جوانرود سیستم اداری و کارهای بانکی و مالی و … این دو شهرستان نیز بر دوش روانسر افتاده است. انشاالله با تصمیم صحیح خود و مطرح نمودن در ستاد کرونا، ادارات شهرستان روانسر با حدود  ۲۴نفر فوتی و بیماران بسیار زیاد کرونایی- را هم مانند بقیه شهرستان های بحرانی، تعطیل نماید.


    و در آخر از دادستان مردمی ,محترم و تلاشگر عاجزانه خواهشمندم که بازدید میدانی از سطح ادارات و یا استعلام از آنان را بعنوان مدعی العموم در صورت امکان ورود پیدا نموده و در تصمیمات عام المنفعه برای رضای خدا و دلگرمی بیشتر مردم تصمیمی اتخاذ  نمایند .

    شهاب مارابی

    * فعال اقتصادی، اجتماعی و مدیر عامل مجمع خبرگان کشاورزی شهرستان روانسر

    نویسنده: شهاب مارابی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *