×

جایگاه تبلیغات و اطلاع رسانی در خدمات

  • کد نوشته: 12090
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • 1332 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مردم شریف و نجیب و قانع و مومن بخش باینگان را میتوان از نیکان اورامانات برشمرد که دینداری و دین مداری بعنوان خصیصه برجسته آنان , به فکر و عمل آنان قداست بخشیده است و بر این اساس خدمت به بندگان خدا مهم و این خدمت به بندگان مومن و دیندار , اولی تر است .

    جایگاه تبلیغات و اطلاع رسانی در خدمات
  • علیهذا بعنوان خادمان این مردم و سربازان جبهه جنگ با فقر و محرومیت در کمیته امداد بر خود لازم میداند خدمات بی شائبه و مستمر کمیته امداد را در این بخش محروم مرزی اطلاع رسانی نماید و هدف اصلی از آن این است که در دنیای ارتباطات امروزی و مشترکان کانال های متعدد فضای مجازی که بسیاری از فعالیت ها و امورات اجتماعی ,سیاسی و اقتصادی را رصد و پیگیری میکنند مهمترین کانال ارتباطی و اطلاع رسانی همانا سایت ها و کانال ها و گروههای مجازی است .

    حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دو سویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات بروز بستگی دارد . و هدف ماهوی تبلیغات اصل ا قناع و ترغیب مخاطبین است .

    ا قناع یعنی هم معنا و هم مفهوم شدن و ترغیب یعنی کشیدن دیگران به سمت خود جهت همکاری و همراهی…

    که ماحصل این فعالیت توسعه مشارکت است . یعنی ایجاد تبادل و تعامل و تعاون و همراه شدن با همدیگر .

    پس دوستان عزیز هم بعنوان اطلاع رسانی به شما مردم بزرگوار از نحوه و چند و چون خدمات نظام از طریق سیستم کمیته امداد به نیازمندان و مستمندان و هم تشویق و ترغیب همراهی مردم با کمیته امداد در رفع فقر در جامعه بایستی همت کنیم . این را بایستی بدانیم فقر و پدیده پیچیده فقر مقوله انکار ناپذیر اجتماعی است و مبارزه و کم کردن آثار سوء فقر قطع به یقین با همکاری و همیاری هم ملت و دولت امکان پذیر است و خدمات بی شائبه و مستمر دولت به نیازمندان در این بخش که تا پایان سال میلیاردها ریال را شامل میشود تا مشارکت های مردمی و حمایت های آنهارا همراه نداشته باشد دوام چندانی نخواهد داشت  . پس در این روزهای پایانی سال جاری و فرا رو بودن جشن نیکو کاری ؛ هم دست همکاری و همراهی را تقدیمتان میکنیم و هم بر خود لازم میدانیم از طریق کانل و جراید مردم شریف و مسئولین بخش را از فعالیتهای این نهاد حمایتی و خدمت گزار مطلع نماییم .

     

    کمیته امداد امام خمینی (ره)  باینگان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *