×

امام جمعه جوانرود:
خالی‌کردن مساجد از جوانان دسیسه دشمنان است

  • کد نوشته: 21035
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • 268 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه جوانرود با بیان اینکه دشمنان از کارکردهای مسجد به مثابه خانه خدا آگاه و البته در هراس هستند، گفت: خالی کردن مساجد از جمعیت جوان دسیسه دشمنان است که باید در این زمینه هوشیار بود.

    خالی‌کردن مساجد از جوانان دسیسه دشمنان است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا «احمد فخری» عصر دوشنبه در دیدار سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه با گرامیداشت روز جهانی مسجد به اهمیت و جایگاه مسجد از دید امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مسجد سنگر اسلام است و باید این سنگرها با حضور جوانان پر شوند.

    وی اظهار داشت: ما نباید مساجد را رها کنیم زیرا عده ای به اسم اسلام با افکار پلید وارد مساجد می شوند و جوانان و نوجوانان ما را با نام اسلام و قرآن منحرف می‌کنند.

    سرپرست مرکز اسلامی نیز با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: مسجد محل آموختن احکام دین است، احکام دین باید در این مکان مقدس به مردم یادآوری و تذکر داده شود، در مسجد حضور یک روحانی و یک ماموستای متدین و آگاه به مسایل دین باعث می شود مردم آن منطقه نسبت به امور دین آگاه‌تر و با بصیرتر شوند.

    حجت الاسلام «حسن منتظری» افزود: آنچه که امروز بر ما وظیفه است، نقش و جایگاه فرهنگی و علمی مساجد از منظر اسلام و پیامبر اکرم (ص) است.

    وی به تربیت بیش از پیش طلاب حوزه های علمیه در شهرستان جوانرود اشاره کرد و اظهارداشت: حوزه‌های علمیه کانون تربیت انسانی و توسعه فرهنگی است بنابراین باید پیشرفت علمی در این اماکن اولویت باشد و همه ما وظیفه داریم برنامه منسجمی در این راستا برای جذب جوانان به حوزه های علمیه داشته باشیم.

    سرپرست مرکز اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار از تلاش‌های ماموستا فخری امام جوانرود و ماموستا ملاسید «جبار فرجی» و ماموستا ملا «برهان باباخانی» از روحانیون برجسته شهرستان جوانرود به دلیل توسعه فرهنگ غنی اسلامی و مسجدمحوری که منجر به نشر معاف الهی و اسلام محمدی است، تجلیل کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *