×

صهیب زربان
لزوم تعیین تکلیف بخشداری باینگان

  • کد نوشته: 23100
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
  • 533 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با رفتن دکتر رستمی و حضور علیرضا حیدری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری امیدها را به ایجاد تغییرات مثبت به نفع شهرستان زیاد کرد اما پس از گذشت سه ماه از حضور فرماندار جدید تعیین تکلیف وضعیت مدیران همچنان مسکوت ماند و همچنان بخش مهم باینگان با سرپرست اداره میشود.
    لزوم تعیین تکلیف بخشداری باینگان
  • پایگاه خبری آوای باینگان – پس از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی و انتخاب وزرا شاید یکی از کلیدی ترین وزارتخانه ها در سطح کشور و امورات اجرایی وزارت کشور باشد که با تعیین استانداران در سراسر کشور و انتخاب فرمانداران و بخشداران می‌توانست امورات اجرایی در کشور سرعت بیشتری به خود گیرد، اما این روند بسیار مهم در سطح استان کرمانشاه ظاهر نشد و چنگی به دل نزد که به دلایل فراوان برمیگردد.

    با انتخاب شدن دیر هنگام امیری مقدم برای استان کرمانشاه در سطح کشور و کارنامه یکساله وی در استان که با حواشی همراه بود باعث شد تغییر برخی از مدیران کابینه دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه با تاخیر همراه شود و عملا سکان استان آنچنان دستخوش تغییرات عمده نشود.

    این رویه تغییر مدیران متاسفانه در شهرستان های اورامانات به وضوح قابل لمس است. هر چند اولین تغییر دولت جدید در پاوه با انتصاب دکتر اردشیر رستمی روی خوش نشان داد و استارت خوبی در این زمینه زده شد اما پس از حضور یکساله و موقت ایشان همچنان تغییر و جابجایی معاونین، بخشداران در فرمانداری پاوه و برخی مدیران ضعیف در سطح شورای اداری شهرستان مورد بی توجهی قرار گرفته و هنوز مدیران ضعیف در پاوه جولان میدهند.

    با رفتن دکتر رستمی به سازمان اموال تملیکی و حضور علیرضا حیدری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری امیدها را به ایجاد تغییرات مثبت به نفع شهرستان زیاد کرد اما پس از گذشت سه ماه از حضور فرماندار جدید تعیین تکلیف وضعیت مدیران همچنان مسکوت ماند و این درحالی است که همچنان بخش مهم باینگان با سرپرست اداره میشود.

    و جالب توجه است که هنوز خود علیرضا حیدری پس از گذشت ۳ ماه از حضورش در پاوه سرپرست است و حکم وی هنوز نیامده است. و شاید عدم صدور حکم فرمانداری وی و طولانی شدن پروسه صدور خود مهمترین مانع برای ایجاد تغییرات اساسی به نفع مردم باشد.

    با تعیین محمد هادی زامیاد در یکسال اخیر و در زمان اردشیر رستمی به عنوان بخشدار مرکزی پاوه وی همچنان به عنوان سرپرست بخشداری باینگان که از بخش های کلیدی و مهم در سطح شهرستان است اداره میشود. هر چند کسی منکر توانمندی و نقش مفید وی در توسعه هرچه بهتر باینگان نیست. اما میطلبد سرپرست فرمانداری پاوه نسبت به تعیین تکلیف نهایی و با انتخاب افراد انقلابی و کارآمد وضعیت بخشداری باینگان را با توجه به نزدیکی به انتخابات تعیین تکلیف کند.

    متاسفانه در طول این یکسال اخیر برخی افراد جهت اداره این بخش معرفی شده اند اما بنا به دلایلی که برای خیلی از عموم مردم محرز نیست تایید نشده اند و این بخش همچنان بدون بخشدار در دولت مردمی آیت الله رئیسی اداره می شود.

    از دکتر صحرایی استاندار محترم و ساعی و علیرضا حیدری سرپرست محترم فرمانداری تقاضا داریم به عنوان مطالبه ای مهم و به جهت خدمت دهی بیشتر دولت مردمی به مردم مرزدار و با اصالت باینگان هر چه سریعتر نسبت به معرفی فردی شایسته و انقلابی برای تعیین تکلیف بخشداری باینگان اقدام نمایند.

    در پایان از دکتر صحرایی استاندار محترم و سرپرست فرمانداری پاوه عاجزانه تقاضامندیم افرادی که همسو با مجموعه دولت مردمی آیت الله رئیسی نبوده و نیستند و به دلیل فوت وقت و فرصت سوزی به وجود آمده در سالهای قبل در سطح استان و شهرستان هر چه سریعتر این تغییرات را در اولویت خود قرار دهند.

    منبع: سلام پاوه

    صهیب زربان

    نویسنده: صهیب زربان
    منبع: سلام پاوه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *